Francesca Battistelli - Beautiful, Beautiful (Official Music Video) - Watch more top selected videos about: Francesca_Battistelli


Beautiful, Beautiful by Francesca Battistelli


Francesca Battistelli 來自紐約的女歌手,嗓音渾厚強勁,

帶著滄桑情感的唱腔,

專輯" My Paper Heart" 曲風雖偏向爵士混合R&B,

但聽起來也十足搖滾,豐富的情緒聽起來很享受。


Francesca Battistelli - Beautiful, Beautiful   英文+中文歌詞

Don't know how it is you looked at me                
And saw the person that I could be
Awakening my heart,
Breaking through the dark,
Suddenly Your grace

我不知道你為什麼這樣注視著我,

看著我可能變成的容貌身影;

喚醒我的心,

越過憂鬱的黑夜,

冷不防遇見你的恩惠。


Like sunlight burning at midnight,
Making my life something so beautiful, beautiful
Mercy reaching to save me
All that I need
You are so beautiful, beautiful

(你)像是陽光在深夜裡發亮,

讓我生命中的某些事情變得如此美麗,美麗,

(你)的仁慈和寬容救贖了我,

是我所需的一切,

你是這麼的美麗,美麗。


Now, there's a joy inside I can't contain,
But even perfect days can end in rain
I know its pouring down,
I see You through the clouds,
Shining on my face

現在,我不能抑制內心的喜悅,

但事實上完美的一天可能下著雨結束,

我知道那正傾瀉而下,

我看到你穿越烏雲,

照亮了我的臉龐。


Like sunlight burning at midnight,
Making my life something so beautiful, beautiful
Mercy reaching to save me
All that I need
You are so beautiful, beautiful

(你)像是陽光在深夜裡發亮,

讓我生命中的某些事情變得如此美麗,美麗,

(你)的仁慈和寬容救贖了我,

是我所需的一切,

你是這麼的美麗,美麗。

I have come undone
But I am just begun
Changing by Your grace


我感到釋放,

但我才剛開始,

因你的恩惠而改變。


arrow
arrow
    全站熱搜

    itmyhappyend 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()